فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

گفتگویی خواندنی با محسن یگانه پدیده ی پاپ پارس


گفتگویی خواندنی با محسن یگانه پدیده ی پاپ پارس



محسن یگانه جزو خوانندگانی محسوب می شود که نبض مخاطب را به خوبی در دست دارد و اکثر کارهایش با استقبال عمومی مواجه می شود. آلبوم «نفس های بی هدف» یگانه را از جرگه خوانندگان غیر مجاز خارج کرد و به فعالیتش شکل رسمی داد. با یگانه که این روزها درگیر کنسرت های کیش است گفتگویی انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست.



ادامشو میخوای پس برو به ادامه مطلب


گفتگویی خواندنی با محسن یگانه پدیده ی پاپ پارس


محسن یگانه جزو خوانندگانی محسوب می شود که نبض مخاطب را به خوبی در دست دارد و اکثر کارهایش با استقبال عمومی مواجه می شود. آلبوم «نفس های بی هدف» یگانه را از جرگه خوانندگان غیر مجاز خارج کرد و به فعالیتش شکل رسمی داد. با یگانه که این روزها درگیر کنسرت های کیش است گفتگویی انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست.




محسن متولد چه سالی هستی؟

متولد23 اردیبهشت سال 1364 هستم.

اصالتا اهل کجایی؟

گنبد کاووس.

چند تا خواهر و برادر داری؟

دو تا خواهر بزرگ تر و یه برادر کوچک تر از خودم دارم و خودمم فرزند سومم.

از پدر و مادرت بگو؟

وقتی دو سالم بود پدرم رو در جنگ از دست دادم و فرزند شهیدم، مادرمم استاد دانشگاهه و به واسطه شغل مادرم تجربه زندگی در شهرهای مختلف رو دارم.

الان کجا زندگی می کنی؟

پنج اسلیه که دور از خونوادم، در تهران زندگی می کنم.

در چه رشته ای درس خوندی؟

دانشجوی انصرافی رشته صنایع ام.

چی شد که به موسیقی علاقه مند شدی؟

سال سوم دبیرستان بودم که برای خودم گیتار خریدم، وقتی که شروع به نواختن گیتار کردم احساس کردم گرایش زیادی به سمت ساز دارم، به همین خاطر تصمیم گرفتم موسیقی رو به شکل جدی تری دنبال کنم.

خونوادت با این قضیه مشکلی نداشتن؟

اوایل به شدت مخالفت می کردن ولی زمانی که علاقه و استعداد من رو در این زمینه دیدن دست از مخالفت برداشتن.

کدوم ترانت رو دوست داری؟

«آی خدا دلگیرم ازت».

تا چه زمانی می خواهی به خوندن ادامه بدی؟

شاید تا سه، چهار سال دیگه.

چه زمانی مادرت رو خوشحالی کردی؟

وقتی که دانشگاه قبول شدم.

چه چیزی خوشحالت می کنه؟

فقط آرامش...

بزرگ ترین دغدغه این روزات چیه؟

کنسرت تهران.

نمی خوای ازدواج کنی؟

نه... اصلا به این قضیه فکر نمی کنم.

بدترین خصوصیت اخلاقیت چیه؟

خیلی عصبانی و تندخو هستم

خوشبختی رو تو چی می بینی؟

تو تغییرات مثبت در زندگیم.

رابطت با خدا چطوره؟

وصف ناپذیر، من هر چیزی که دارم متعلق به خداست و همیشه حضورش رو تو لحظه لحظه زندگیم احساس می کنم.

چه وقتایی احساس تنهایی می کنی؟

به نظر من همه آدما احساس تنهایی رو به نوعی تجربه کردن این احساس در مورد منم به وجود اومده گاهی وقتا تو جمع هم دچار این حس تنهایی می شم.

چرا برای خودت اسم هنری انتخاب نمی کنی؟

من برای اسم و فامیل خودم ارزش زیادی قائلم و حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی اون رو تغییر بدم.

وقتی برای اولین بار صدات رو شنیدی، چه احساسی پیدا کردی؟

با تمام وجودم ناراحت شدم و متوجه شدم که چه کلاه بزرگی سرم رفته چون که کار اولم بدون اونکه حتی دستمزدم پرداخت بشه بدون اطلاعم لو رفت.

یعنی تو بابت کار اولت ریالی هم دریافت نکردی؟

نه تنها پولی دریافت نکردم بلکه کلی متضرر شدم. شاید باور نکنین ولی منم مثل مردم عادی رفتم و از CD فروشی کارم رو خریدم.

فروشنده تو رو نشناخت؟

نه، برای اینکه کیفیت عکس رو CD خیلی پایین بود.

وقتی مردم ترانه های تو رو با نام کس دیگه ای گوش می کردن چه احساسی داشتی؟

هم خوشحال بودم هم ناراحت. خوشحال از این جهت که کار به دل مردم نشسته بود و ناراحت به این خاطر که مردم خواننده واقعی اثر رو نمی شناختن.

آینده محسن یگانه رو چطور می بینی؟

روشن و شفاف... البته امیدوارم.

خونوادت از کدوم کارت خوش شون میاد؟

خونوادم کلا اهل نظر دادن نیستن.

به نظرت بهترین آهنگسازایران کیه؟

بهروز صفاریان.

ساز تخصصیت چیه؟

گیتار و پیانو.

منبع: مجله خانه سبز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد