فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

فوق العاده از مهراد

¤ اس ام اس عاشقانه ¤ روان شناسی و موفقیت¤ دانلود موزیک ¤ Love * سخن بزرگان

امین حیایی هم به هالیوود می رود !!!


امین حیایی هم به هالیوود می رود !!!


شفاف: پس از آنکه گلشیفته فراهانی بازیگر زن سینمای ایران رهسپار آمریکا شد تا در فیلم های هالیودی ایفای نقش کند ، گزارش ها درباره احتمال بازی دیگر هنرمندان ایرانی در فیلم های هالیودی افزایش یافته است.

در همی زمینه روزنامه تهران امروز در گزارشی ذیل تیتر « ستاره پولساز سینمای ایران » نوشت:

امین حیایی را باید از بازیگران توانای سینمای ایران دانست که از یکسو همواره در تولیدات سینمای تجاری بازی کرده و از سوی دیگر در مواردی نادر این شانس را داشته که در آثار کارگردانان مطرح سینمای ایران همانند داریوش مهرجویی و رسول صدر عاملی حضوری قابل توجه داشته باشد. هم اکنون فیلم پسر تهرونی با بازی امین حیایی بر پرده سینماهای تهران است.از سویی دیگر اخباری در برخی سایت‌های اینترنتی از جمله ویکی پدیا منتشر شده با این عنوان که حیایی قرار بوده در سال ۲۰۰۹ در فیلم My leader محصول کمپانی برادران وارنر بازی کند.به صحت این خبر چندان نمی‌توان اطمینان داشت.

اما حیایی در سال‌های اخیر بازیگر پولسازی بوده است. بازیگر محبوب تهیه‌کنندگان سینمای تجاری. مثلا سال گذشته فیلم قابل توجه و تحسین برانگیز «دایره زنگی» را برپرده سینماها داشت که از فروشی بیش از یک میلیارد تومان برخوردارشد، یا درهمین سال فیلم تجاری «زن‌ها فرشته‌اند» با بازی او برپرده سینماها آمد که آن هم فروش بسیار خوبی داشت. فیلمی که تهیه کننده آن حسین فرح بخش بود. یا همین ایام نوروز، «اخراجی‌ها ۲ » با بازی او بر پرده سینماها بود.اما امین حیایی کمتر این شانس را داشته که در آثار کار گردانان مطرح سینما بازی کند. بازی در فیلم‌های رسول صدر عاملی (شب) و مهرجویی (مهمان مامان) از جمله فرصت‌های کم نظیری برای امین حیایی بوده است.

البته بازی امین حیایی درفیلم سن «پترز بورگ» بهروز افخمی را هم می‌توان جزو شانس هایش دانست هر چند نقشش در این فیلم کوتاه بوده است. بازیگری که اکثر منتقدان درباره او گفته اند: حیایی بازیگری است که در فیلم‌های بد هم خوب بازی می‌کند.امین حیایی خود چند سال پیش نیز در گفت وگویی با شرق، مهرجویی رااز بهترین کار گردانانی دانسته بود که با آنها کار کرده وهمکاری با این فیلمساز مشهوررا از افتخارات خود دانسته بود.

منبع : نظام آباد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد